پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

 

     

 

 

  تنهايي من پاکترين و باوفاترين ياري است که در تمام زندگي پيدا کرده ام.

  تنهايي من با شادي هاي من شاد مي شود و با غم هاي من غمگين.

  تنهايي من هيچ وقت مرا تنها نگذاشته است.

  من هرگز تنها نبوده ام چون هميشه تنهايي من در کنار من بوده است.

  در فرهنگ تنهايي من خيانت جايي ندارد.

  تنهايي من به آساني به دست نيامده است.

  تنهايي من از انتهاي يک کوچه مه گرفته و غمگين با ناز و کرشمه به سمت من تنها

  آمده است.

  تنهايي من با تمام چيزهايي که در خود دارد مرا تنها نمي گذارد.

  در تنهايي من، غم ، اندوه، عشق،شادي،وخاطرات  من جاي گرفته است.

  در تنهايي من هميشه مي توان صداي موسيقي را شنيد.

  در تنهايي من هميشه کتابي براي خواندن هست.

  در تنهايي من اشک همچون مرواريدي مي درخشد.

  من تنهايي خود را دوست دارم.

  چون با وفاترين ياري است که در تمام زندگي پيدا کرده ام...




 



نظرات شما عزیزان:

.
ساعت14:20---22 تير 1391
نقل قول: بنظرتون من این درک و لیاقت رو دارم؟

------------------

نمی دونم، راستش فکر نمی کنم تشخیص این موضوع به این سادگی ها باشه. (ولی حداقل می تونید خیلی خوشحال باشید که در پی دونستن این مطلب در مورد خودتون هستید.)

امیدوارم اگه دوست دارید اینجور باشید، اینجور باشید.
پاسخ:چه زیبا پاسخ دادید.مرسی.ازین به بعد سعی میکنم بیشتر در پی اون درک و لیاقت باشم.به امید روزی که به آن برسم.بازم ممنون.


.
ساعت20:10---21 تير 1391
جایی خونده بودم دوست داشتن تنهایی کار هر کسی نیست; لیاقت می خواهد درک می خواهد و... .

بسیــار زیبا بود.
پاسخ:ممنون از نظرتون .بنظرتون من این درک و لیاقت رو دارم؟


A.A
ساعت10:05---20 تير 1391
سلام.خیلی قشنگه لذت بردم
پاسخ:ممنون از لطفتون.


عموت استاد منصوري
ساعت23:42---19 تير 1391
اولاي ترم فك ميكردم سرت فقط به درسه ولي الان ميدونم كه حسابي عاشق شدي و ميترسم كه از هول حليم تو ديگ بيفتي.

عمو جون به خودم بگو تا برات پا پيش بذارم فقط كافيه بگي طرف كيه؟پاسخ:عموجان شما دیگه چرا؟شما هم که مثل بقیه دچار این اشتباه شدید.بابا باور کنید که من عاشق کسی نیستم.حالا به فرض محال که من عاشق هستم.مگه این این خود شما نبودید که یه هفته پیش به من گفتید که اگه میخوای تو زندیگیت موفق بشی و از زندگیت لذت ببری دور دامادی رو خط بکش.در هر حال مرسی عمو جان که به فکر من هستید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.